Середа, 15.05.2024, 06:12
Методичне об'єднання вчителів інформатики
міста Конотоп Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Яке ваше ставлення до ЗНО, як до показника знань абітурієнта?
Всього відповідей: 6
Відвідування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Про методичне об’єднання вчителів інформатики

Положення про методичне об’єднання  вчителів інформатики 

Загальні поняття

Методичне об’єднання (МО) вчителів інформатики – це група педагогів, яка здійснює проведення методичної роботи з педагогічними кадрами, є організатором міських конкурсів, олімпіад для учнів навчальних закладів.

Методична робота – це постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителя для підвищення своєї науково-теоретичної та методичної підготовки, а також професійної майстерності.

МО у своїй діяльності керується законами України про освіту, рішеннями міністерства освіти, місцевих органів освіти.

Основні напрямки роботи МО

  1. Забезпечення  державних вимог щодо рівня освіти учнів.
  2. Сприяння національно-культурному відродженню.
  3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики району.
  4. Удосконалення рівня викладання курсу інформатики по базових, профільних і експериментальних програмах.
  5. Забезпечення диференційованого, профільного підходу до навчання
  6. Створення банку інформації про творчі знахідки вчителів.
  7. Забезпечення роботи з використання нових інформаційних технологій у навчально-виховному й управлінському процесі школи.
  8. Організація позакласної роботи з обдарованими дітьми.

Задачі МО вчителів інформатики

  • знайомство з нормативною та методичною документацією з питань освіти, інформатизації, комп’ютеризації, викладання шкільного курсу інформатики;
  • забезпечення професійного, культурного та творчого росту вчителя;
  • вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету;
  • організація експериментів;
  • розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики;
  • вивчення та аналіз стану викладання інформатики у навчальних закладах;
  • організація роботи з обдарованими дітьми, проведення олімпіад, конкурсів;
  • проведення конкурсів професійної майстерності педагогів;
  • узагальнення передового педагогічного досвіду учителів та впровадження його в практику;
  • організація відкритих уроків, позакласних заходів;
  • організація роботи з молодими вчителями інформатики;
  • заслуховування звітів о курсах підвищення кваліфікації, творчих відряджень;

Форми роботи з педкадрами

  • Групові: засідання МО, творчі групи, динамічні групи, семінар-практикум, проблемний семінар, методична конференція, круглий стіл.
  • Диференційовані: дослідницькі лабораторії, школа молодого вчителя, клуб творчо працюючих вчителів, захист творчого досвіду.
  • Індивідуальні: консультації, співбесіди.

Документація та звітність

  • положення про МО вчителів інформатики;
  • план роботи МО на поточний навчальний рік,;
  • відомості про теми самоосвіти вчителів-членів МО;
  • банк даних про вчителів МО (бланк БД уч_инф.xls);
  • протоколи засідань МО (3-4 за рік);
  • анкетування членів МО щодо професійних потреб;
  • план роботи з молодими та новими спеціалістами;
  • фонд методичних розробок вчителів інформатики міста;
  • каталог та банк ППЗ, які використовуються в навчальних закладах;
  • інформаційні та аналітичні довідки за останні три роки;
  • матеріали районних олімпіад за останні три роки:
  • аналіз діяльності МО за останні три навчальних років

Основні напрямки та форми роботи: 

  1. Аналіз роботи МО за попередній рік (стислий, з висновками).
  2. Графік і тематика засідань методичних об’єднань (всього на рік 4-5 засідань)
  3. Організація межсекційної роботи та самоосвіти вчителів: участь в роботі семінарів-практикумів, творчих та динамічних груп, дослідницьких лабораторій, школи молодого вчителя, клубів, методичних виставках, конференціях.
  4. Вивчення, узагальнення і втілення передового педагогічного досвіду: вчителів республіки, нашого регіону, міста.
  5. Діагностична діяльність: вивчення рівня професійної компетентності вчителів, характеристики окремих елементів педагогічної діяльності, вивчення труднощів у роботі вчителів.
  6. Робота з вчителями, що атестуються: відвідування уроків, діагностування рівня професійної майстерності, визначення рейтингу цих вчителів у МО
  7. Робота з починаючими педагогами: наставництво з числа досвідчених вчителів міста, консультації з питань методики проведення уроку та викладання курсу, тощо.
  8. Заходи по вивченню та підвищенню рівня навчальних досягнень учнів: проведення тематичних перевірок, контрольних робіт, взаємоперевірка зошитів, аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів за обов’язковими результатами навчання, узгодження екзаменаційних матеріалів.
  9. Позакласна робота: розробка олімпіадних завдань, підготовка та проведення шкільних та міських олімпіад, конкурсів, предметних тижнів.

Орієнтовні теми для обговорення на засіданнях МО, семінарах.

  1. Обов'язковий мінімум змісту освіти з інформатики у загальноосвітній школі.
  2. Основні складові шкільного курсу інформатики.
  3. Реалізація особисто – зорієнтованої моделі навчання в курсі інформатики.
  4. Зміст вимог до обов'язкової підготовки школярів по інформатиці і їхнє відображення в освітній програмі навчання.
  5. Профільне і поглиблене вивчання інформатики в старшій ступіні школи.
  6. Пропедевтика елементів інформатики в початковій школі.
  7. Тести як вимірники навчальних досягнень учнів за курс інформатики.
  8. Зміст і організація екзамену за вибору по ОІОТ. 
  9. Навчальні проекти й інші види інноваційної діяльності учнів на уроках інформатики.
  10. Робота з обдарованими дітьми при підготовці до олімпіади.
  11. Форми організації позакласної діяльності учнів.
  12. Розвиток творчого мислення на уроках інформатики.
  13. Формування надпредметних вмінь та навичок учнів на уроках інформатики.
  14. Огляд інноваційних технологій при викладанні курсу інформатики.
  15. Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.
  16. Діагностика (самодіагностика) професійної компетентність вчителя інформатики.
  17. Охорона праці. Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку інформатики.
  18. Використання комп’ютерних технології навчання при викладанні базових дисциплін.
  19. Організація роботи сучасного комп’ютерного класу.
  20. Виховна роль шкільного курсу інформатики.
  21. Інтеграція курсу інформатики з загальноосвітніми дисциплінами.
  22. Авторські програми: технологія їх розробки.
  23. Психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку та їх урахування в роботі з комп’ютером
  24. Огляд ППЗ та навчально-методичного забезпечення викладання інформатики в початковій школі
  25. Структура уроку інформатики в початковій школі
  26. Використання методу портфоліо в процесі оцінювання індивідуальних досягнень учнів
  27. Конструювання уроку інформатики в початковій школі”

Документи

Положення про методичне об'єднання вчителів-предметників

Книга планування та обліку роботи методичного об'єднання вчителів

Атестація 

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників (Наказ МОНУ 06.10.2010 N 930) Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту №1473 від 20.12.2011

Лист МОНСМ України №1/11-8241 від 31 серпня 2011 року Щодо поширення присвоєних у відповідності із встановленою внаслідок атестації категорії та педагогічного звання на все педагогічне навантаження

Лист МОНмолодьспорт №1/9-727 від 23.09.11 року Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників

Лист МОНмолодьспорт №2/1-13-430 від 22.02.12 року Щодо надання роз'яснення з питань атестації 

Лист МОНСМ України від 25.10.12 №1/9-779. Щодо атестації педагогічних працівників

Блог 5-класників
Сайт Холодьон Ю.В.
...
Пошук
Друзі сайту
Вхід на сайт
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz