Уроки сплановані відповідно до програми:
Сходинки до інформатики. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2-4 класи. Затверджена Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, наказ №1050 від 12.09.2011 «Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Підручник:
Сходинки до інформатики: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Г.В.Ломаківська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Ривкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 160 с.
Робочий зошит:
Сходинки до інформатики. Робочий зошит: навч.посіб.для 2 кл. / Г.В.Ломаківська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Ривкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 64 с.
Календарно-тематичне планування
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування (3 години)
- Інформатика як наука. Правила поведінки в комп’ютерному класі
- Сфери використання комп’ютерів
- Сучасні комп’ютери
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 годин)
- Основні складові комп’ютера
- Поняття комп’ютерної програми
- Підготовка комп’ютера до роботи. Конкретне завершення роботи з комп’ютером
- Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола
- Вікно програми. Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання
- Клавіатура комп’ютера
- Призначення основних клавіш
- Робота з клавіатурним тренажером
- Правила введення текстів
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 годин)
- Інформація. Поняття про повідомлення
- Сприйняття людиною повідомлень
- Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень
- Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
- Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями
- Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
- Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди
- Команди і виконавці
- Ознайомлення з поняттям алгоритму
- Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
- Графічний редактор Tux Paint
- Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей
- Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна значень їх властивостей. Збереження зображень
- Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі
- Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі
- Інструмент «Фігури». Додавання тексту
- Комбінування об’єктів, створення зображень
- Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики
- Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.
|