Середа, 15.05.2024, 09:29
Методичне об'єднання вчителів інформатики
міста Конотоп Сумської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Чи потрібно вивчати інформатику з 2 класу?
Всього відповідей: 2
Відвідування
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Уроки сплановані відповідно до програми:

Сходинки до інформатики. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2-4 класи. Затверджена Міністерством  освіти і науки, молоді та спорту України, наказ №1050 від 12.09.2011 «Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Підручник

Сходинки до інформатики: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Г.В.Ломаківська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Ривкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 160 с.

Робочий зошит:

Сходинки до інформатики. Робочий зошит: навч.посіб.для 2 кл. / Г.В.Ломаківська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Ривкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 64 с.

Календарно-тематичне планування

Тема 1.  Комп’ютери та їх застосування (3 години)

  1. Інформатика як наука. Правила поведінки в комп’ютерному класі
  2. Сфери використання комп’ютерів
  3. Сучасні комп’ютери

Тема 2.  Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 годин)

  1. Основні складові комп’ютера
  2. Поняття комп’ютерної програми
  3. Підготовка комп’ютера до роботи. Конкретне завершення роботи з комп’ютером
  4. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола
  5. Вікно програми. Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання
  6. Клавіатура комп’ютера
  7. Призначення основних клавіш
  8. Робота з клавіатурним тренажером
  9. Правила введення текстів

Тема 3.  Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 годин)

  1. Інформація. Поняття про повідомлення
  2. Сприйняття людиною повідомлень
  3. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень
  4. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
  5. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями
  6. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
  7. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди
  8. Команди і виконавці
  9. Ознайомлення з поняттям алгоритму
  10. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
  11. Графічний редактор Tux Paint
  12. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей
  13. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна  значень їх властивостей. Збереження зображень
  14. Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі
  15. Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі
  16. Інструмент «Фігури». Додавання тексту
  17. Комбінування об’єктів, створення зображень
  18. Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint
  19. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні
  20. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні
  21. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо
  22. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики
  23. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.
Блог 5-класників
Сайт Холодьон Ю.В.
...
Пошук
Друзі сайту
Вхід на сайт
Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz